קידום ממומן

הדרך לחתוך ישר לקהל היעד שלך!

מה זה קידום ממומן

ולמה אתה צריך אותו?

היתרון הגדול ביותר של חיפוש בתשלום הוא המראה של החברה שלך בחלק העליון של דף תוצאות מנוע החיפוש. אמנם תמיד ניתן לשפר את אסטרטגיית החיפוש האורגני שלך בניסיון לדרג במקום 1 – או מיקום 0, עם קטע מובלט – ב- SERP, חיפוש בתשלום יבטיח זאת. כל זה חשוב עוד יותר בנייד, שם מסך קטן יותר פירושו כי כמויות ההולכות וגדלות של הנדל"ן ניתנות לתוצאות שמעל לתוצאות האורגניות.

מה אנחנו נותנים

גישה מגוונת

ניצור את הצוכנית המתאימה ביותר שמורכבת ממגוון שיטות חשיבה

צוות מקצועי

לרשותינו אנשי מקצוע עם נסיון רב

מקצועיות

כמות הניסיון העומדת לרשותנו היא רבה עם ניסיון מוכח

תוצאות

אנחנו נראה תוצאות יומיות כדי להראות התקדמות

אסטרטגיה עסקית

תכנון אסטרטגיה נכונה לקידום העסק

איפון העסק

הבנת העסק היא המפתח כדי לקדמו

רעיון עיסקי

נפתח את העסק שלך ביחד כחלק אינטגרלי מהאתר שלך

קידום אתרים ממומן- מה מטרתו?

העידן המודרני הביא בשלהי המאה ה-19 את המהפכה התעשייתית. חברות מסחריות החלו לצבור תאוצה והלכו והתרבו בקצב מעורר השתאות. תחרות עסקית הייתה עניין שבשגרה, כאשר כל עסק ביקש לבדל את עצמו ממתחריו ולמצוא את שיטות העבודה והטכניקות כדי להיחשב מוצלח, איכותי וראוי עבור קהל לקוחות פוטנציאלי. כך החלו בעלי העסקים לשכור בזה אחר זה את שירותיהן של חברות פרסום ויחצ"נות כדי לבטא את היתרונות של המוצרים או/ ו השירותים וכמובן לשכנע את הרוכשים לפנות דווקא אליהם. הרעיון של מיתוג העסק המסחרי נדרש ברוב המקרים על ידי פרסום והגדלת מוניטין. המיתוג העמיד את העסק בדרך של בידול משאר מתחריו על מנת להבליט את קיומו ובכך להגדיל את תפוצת הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

ככל שמספר העסקים צמחו והמידע שזרם מהם אל הציבור היה רב וראוי, כך גברה ההשתאות לנוכח הניסיונות האדירים של היצרנים ושל מנהלי החברות המסחריות לבצע מהליכים טקטיים על מנת לגזול עוד ועוד נתחים של לקוחות ממתחריהם.

לאורך השנים פרסומים של העסקים והגדלת מיתוגים בקרב הציבור התבצע כדרך הטבע באמצעות כלי התקשורת הגדולים. ככל שכלי התקשורת היה המוני יותר ופנה לציבור רחב יותר, כך גברה באופן משמעותי הסטטיסטיקה של הסיכוי להתבלט ולהגיע הישר את מוקד תשומת הלב של הלקוחות העתידיים. תחילה הייתה זאת העיתונות הכתובה על שלל מודעות הפרסומת שבה, לאחר מכן פרסום התשדירים ברדיו ( "הפרסום ברדיו- עובד". הלא כן?) ומאוחר יותר מאז שנות החמישים של המאה הקודמת התקבעה הטלוויזיה המסחרית כמרכז תרבותי- חדשותי להפצת מידע. מאז היא גם נחשבה כאופן המיטבי לפרסום ולמיתוג חברות מסחריות.

חשוב לזכור, כי מיתוג ופרסום תקשורתי  בתחום קידום אתרים ממומן הוא הבסיס שעליו נשענת כל פעילות שעונה על הצורך להגיע לקהלים רחבים ורלוונטיים יותר. להתבלט מעל כולם, אבל רק עבור הציבור הרחב הרלוונטי. תכניות עתירות רייטינג היוו מדד מרכזי לחברות מסחריות בעלות משאבי פרסום אדירים, שכן זה היה המקום והזמן לפנות לקהל לשם הגדלת הרווחים. באופן דומה פועלת שיטת קידום האתרים הממומן שבה בעצם רוכשת החברה המסחרית את המיקום הפופולרי ביותר, ראש רשימת תוצאות החיפוש, המקום בעל הנראות והתפוצה הגדולים במיוחד עבור הציבור הרחב. זאת כשמה תמורת תשלום של סכום קבוע שהוגדר מראש.

לשאלות נוספות ולהשארת פרטים- פנו אלינו: חברת Seoled.co.il