קידום ברשתות חברתיות
להגדיל את מעגל הלקוחות שלך
מה זה אומר
קידום במדיה חברתית
קידום אתרים חברתי שוקל את כל התוכן של המדיה החברתית, כולל קישור חברתי כחלק מהספקטרום הרחב יותר. נוכחות פעילה ומרתקת באמצעות אתרי מדיה חברתית יכולה לסייע באופטימיזציה ובזיהוי מותגים.
המפתח לשימוש מדיה חברתית לעסק שלך היא תמיד להישאר מעודכן. כדי להשאר עם הקהל שלך ברשתות חברתיות צריך לדעת מה חם ועדכני כדי לעניין אותם.
מה אנחנו נותנים
גישה מגוונת
ניצור את הצוכנית המתאימה ביותר שמורכבת ממגוון שיטות חשיבה
צוות מקצועי
לרשותינו אנשי מקצוע עם נסיון רב
מקצועיות
כמות הניסיון העומדת לרשותנו היא רבה עם ניסיון מוכח
תוצאות
אנחנו נראה תוצאות יומיות כדי להראות התקדמות
אסטרטגיה עסקית
תכנון אסטרטגיה נכונה לקידום העסק
איפון העסק
הבנת העסק היא המפתח כדי לקדמו
רעיון עיסקי
נפתח את העסק שלך ביחד כחלק אינטגרלי מהאתר שלך
קידום אתרים ברשתות החברתיות- באמצעות חברת Seoled.co.il
היכרות בלתי אמצעית עם קהל הלקוחות הפוטנציאליים
הרשתות החברתיות- הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם הפכו זה מכבר לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר של תקשורת חברתית כפי ששמן מחייב. מובן, שהן הצליחו לטפס באופן מהיר במיוחד ולהיחשב לאחד המוקדים העיקריים לצורך ביצוע שיווק מקוון. הפוטנציאל הגלום בהן הוא לעתים בלתי נתפס, ודי אם נאמר, כי בשלושת הרשתות הללו ישנם כשני מיליארדים של משתמשים פעילים ברחבי העולם, נבין עד כמה רב מצוי קהל הלקוחות הפוטנציאליים בהן.
עם מערך תכנון מדויק ושיטות פעולה של טכניקות שיווק ופרסום אפשר למשוך את התנועה אל עבר האתר באופן מיטבי יותר. רשתות אלו- יתרונן המובהק בחיתוך נתונים ובהיכרות מהירה ובלתי אמצעית עם קהל היעד: על פי גיל, מצב משפחתי, מגדר, תחום עיסוק ואפילו תחביבים. ללא ספק, נתונים אלו שמהווים בסיס נדרש ונחוץ ביותר לכל פרסום ממוקד שווים ערך רב עבור אנשי תחום קידום האתרים.
העיסוק בקידום אתרים דרך קידום בפיסבוק וברשתות החברתיות כבר ידוע זה מכבר ברחבי העולם. תחום זה אף קיבל מונח מקצועי משלו הקרוי: Social Media Optimization – אופטימיזציה עבור המדיה החברתית. הביטחון שפעילות שיווק, מיתוג ופרסום נעשית דרך ניצול ההיבט המובן ביותר של המדיה החברתית- משיכת גולשים מותאמים וייחודיים אל עבר האתר המקודם. חשוב לזכור, כי כאשר עוסקים באופטימיזציה עבור מנועי החיפוש- קידום אתרים אורגני באמצעות הישענות בעיקר על אוסף של טכניקות מתוכננות מראש ושל ביצוע פעולות לתועלת מיצוי הדירוג של האתר בין תוצאות החיפוש, מקדמי האתרים משבחים את מראה האתר ואת איכותו הן מהפן של התוכן המופיע בו והן מחינה שילוב מילות המפתח על פי ניתוחים של טכנולוגיה מתקדמת. הטכנולוגיה הזאת היא הבסיס לפעולתם של הניתוחים האלגוריתמים של מנועי החיפוש. לעומת זאת, בקידום אתרים ברשתות חברתיות- ישנה התייחסות מופחתת למדדים טכנולוגיים של מוחות העל המהווים יסוד פעילות של מנועי החיפוש והרבה יותר להתנהלות הגולשים כבעלי שותפות פעילה ברשת החברתית עצמה. באופן כזה אנשי תחום קידום האתרים ממקדים את תנועת הגולשים אל עבר האתר המקודם במקרים רבים על ידי המלצות וחוות דעת חיוביות, כלומר בשיטת "מפה לאוזן". תוך בניית מוניטין מיטבי על ידי חשיפה חיובית דווקא בין חברי הקבוצה ברשתות החברתיות, הפלטפורמה הראויה והמתאימה ביותר.