קידום אתרים אורגני

קדם את האתר מבפנים החוצה

קידום אורגני

מה לחפש...

רוב העסקים צריכים להסתכל על מילות מפתח ולמצוא ביטויי מילים שהם "בינוניים" או "נמוכים" מבחינה תחרותית. תוכל גם לקחת ביטויים מקטע הרעיונות למילות מפתח ולהוסיף אותם למיקום גיאוגרפי, כגון "תל אביב בלילה תל אביב אחרי החשיכה" ועוד. אם אתם יכול לראות כי התחרות נופלת במידה ניכרת, וגם מספר החיפושים. אז צריך לשקול את החזר על ההשקעה.

מה אנחנו נותנים

גישה מגוונת

ניצור את הצוכנית המתאימה ביותר שמורכבת ממגוון שיטות חשיבה

צוות מקצועי

לרשותינו אנשי מקצוע עם נסיון רב

מקצועיות

כמות הניסיון העומדת לרשותנו היא רבה עם ניסיון מוכח

תוצאות

אנחנו נראה תוצאות יומיות כדי להראות התקדמות

אסטרטגיה עסקית

תכנון אסטרטגיה נכונה לקידום העסק

איפון העסק

הבנת העסק היא המפתח כדי לקדמו

רעיון עיסקי

נפתח את העסק שלך ביחד כחלק אינטגרלי מהאתר שלך

העולם הנסתר והגלוי של קידום אתרים אורגני- חברת Seoled.co.il חושפת:

בניגוד לקידום האתרים הממומן התחום האורגני, טבעי של קידום אתר מסחרי אל ראש טבלת תוצאות החיפוש אינה מבוססת על תשלום קבוע של פרסום, אלא להיפך על עבודה מורכבת ועל תהליך של מגוון שיטות הנעשות בידי מומחי תחום קידום אתרים. עולם האופטימיזציה עבור מנועי חיפוש מניע את תחום השיווק ברשת האינטרנט כבר למעלה מעשור. התהליך הקרוי אופטימיזציה מכיל רצף של פעולות וטכניקות קבועות או/ ו משתנות שכל מטרתן היא להפוך את האתר המקודם להרבה יותר אופטימלי, הולם ורלוונטי עבור מנועי החיפוש ( ובראשם גוגל). הסיבה לכך היא שמנועי החיפוש הם בעצם הגוף הטכנולוגי המעבד בחלקיקי שניות את כל המידע העצום הקיים ברשת ומדרג אותו על פי פרמטרים רבים ומגוונים. בתום הדירוג מציבים מנועי החיפוש את כל תוצאות הניתוח ברשימה המתפרסת לרוב על פני מספר רב של עמודים. חשוב לדעת, כי על פי מחקרים רבים שבוצעו ברחבי תבל, נקבע, כי בהתאם להתנהלות הגולשים ולהבנתם את פלטפורמת האינטרנט, פעולת האופטימיזציה היא קריטית עבור השבחת מיקומו של אתר ועבור עלייתו בדירוג תוצאות. מסתבר שמעל לכל ספק סביר, כ-90% מהגולשים כלל אינם מתעניינים באתרים המופיעים כתוצאות העמוד השני ומטה ממנו. לפי תפיסתם, כך התוצאות המצויות והמוצגים בעמוד הראשון ( לרוב עשר) הן האיכותיות והאפקטיביות ביותר עבורם. אפקט זה הוא לא פחות מדרמה בהווי עולם קידום האתרים, שכן לפיו לא די להעלות אתר למיקום גבוה יותר ביחס לפעם הקודמת (גם זה חשוב, גם זה צעד בכיוון הנכון, אבל בהחלט לא התוצאה הרצויה). הדבר היחיד שחשוב במהלך קידום אתרים אורגני הוא להביא את האתר לראש רשימת תוצאות החיפוש או קרוב מאוד לשם. רק מדד זה מהווה סימן מובהק שמנועי החיפוש ראו באתר כראוי, איכותי ורלוונטי יותר משאר מתחריו עבור השאילתה כפי שנוסחה. מובן, שככל שהשאילתה מנוסחת או מוקלדת באופן שונה, הרי שעל פי פרמטרים של ניתוח המנוהלים על ידי מנועי החיפוש עצמם- התוצאות יהיו שונות.

אז איך מקדמים אתר באופן אורגני?

על ידי ביצוע מחקר עבור מילות מפתח ושילובן בטקסטים, הוספת תכנים מהימנים, ראויים ולא מועתקים, שיפור פרופיל הקישורים החיצוניים דווקא מאתרים תקפים ובעלי סמכות ועוד.